FAQ

Veelgestelde Vragen & Antwoorden

  • 🗓️ Reservaties
  • 🧖‍♀️ Privé Wellness
  • 💆‍♀️ Behandelingen
  • 🎁 Cadeaubonnen
  • ❌ Annuleren
  • 🔍 Overige Vragen
  • 🧴 Producten & Verkoop
Hoe maak ik een reservatie?

Reservaties verlopen eenvoudig online via onze website: https://www.instituut-utopia.be/reserveer
Je ontvangt onmiddellijk na het afronden van je reservatie een bevestigingsmail 📧.

Kan ik telefonisch reserveren?

We vragen om online te reserveren zodat we behandelingen niet onderbreken 📵.
Mocht je vooraf vragen hebben, laat gerust een bericht na via het contactformulier.

Hoe ver op voorhand boek ik best?

Voor populaire momenten (weekend, feestdagen, schoolvakanties, ...) raden we 2 tot 6 weken op voorhand aan ⏳.

Wanneer moet ik aanwezig zijn voor mijn reservatie?

We vragen om 5 minuten voor het afgesproken tijdstip aanwezig te zijn. ⏰

Kan ik mijn afspraak toevoegen aan mijn agenda?

Ja, in de bevestigingsmail staat een knop om de afspraak toe te voegen aan je digitale agenda. 📅

Geldt er herroepingsrecht op mijn reservatie?

Neen. Voor vrijetijdsdiensten op een specifieke datum/tijd geldt geen herroepingsrecht (Wetboek Economisch Recht VI.53, 12°). ⚖️⛔

Moet ik een voorschot betalen bij reservatie?

Ja. Voor de meeste reservaties vragen we een voorschot. Zo bevestig je je afspraak en vermijden we no-shows. 💶

Hoe betaal ik het voorschot?

💳 De betaling gebeurt tijdens de online reservatie en kan veilig via Bancontact, Visa, Mastercard of Payconiq.

Hoe laat kan ik reserveren voor privé wellness?

Reservaties zijn mogelijk tot 1 u voor aanvang voor Wellness 1, en tot 2 u voor Wellness 2. 📅 Online boeking sluit automatisch.

Is er een wachtlijst als mijn gewenste dagdeel vol is?

Ja! Tijdens online reserveren kan je je inschrijven op de wachtlijst. Je krijgt een seintje zodra er een plek vrij komt. ⏳